Doriti sa primiti vesti de la noi?

Pastram legatura pe mail?

Friday, August 10, 2012

Scrieri de multumire pentru doctorul Octavian Rotaru


Bucuria bucuriilor din partea sotiei mele Ileana pentru mine, poarta numele de Ilinca-Maria Yara: este copila noastra draga, venita pe lume inconjurata de dragoste multa.
Ilincuta a venit pe lume pe data de 12 iulie 2012. 
Cu 9 luni inainte scumpa mea sotia Ileana a mers la doctorul Rotaru. I-a spus multe si i-a spus tot, cu bune cu rele si l-a intrebat daca putem sa aducem pe lume un copil sanatos si frumos. A raspuns ca si oricui, nu ne cunostea pe niciunul din noi, chiar daca i-am spus ca venim cu recomandare din partea familiei Spinu. 
Multumim mult Ioanei pe acesta cale pentru recomandarea facuta. 
Ne-a spus sa mergem inainte si ne-a asigurat ca ne va fi aproape daca vom intampina dificultati. Asa a si fost: la 16 saptamani ne-a invatat numele si a fost aproape de noi. Asta pentru ca Ileana a stat internata la Elias o saptamana cu dureri ingrozitoare. A avut mare grija atunci de fetele mele si a alungat toate temerile si toate gandurile rele care se tot perindau pe langa noi. Am stiut de atunci nu putem opta decat pentru cezariana.
De atunci, cand mergeam la el la cabinet stia cine suntem. Ne invatase si eram la el in carnetel. Stia ca vom merge impreuna pana la capat.
Prima data cand l-am vazut, la primul consult, l-am urmarit atent la vorba, am iesit din cabinet si am spus Ilenei: Imi place doctorasul asta. Are pe Dumnezeu cu el.
Au trecut repede cele 38 de saptamani de sarcina. Eu am ratat un consult, el nu.
Mi-a placut mult si am apreciat ca nu a fost data sa nu ni se raspunda la telefon. Chiar daca nu o facea el personal, un asistent de al dansului, ne prelua mesajul si eram ulterior contactati.
Am ales sa nastem cu doctorul Octavian Rotaru la Sanador. Am fost foarte incantati de spital, de alegerea facuta si de faptul ca si in Romania avem asa spitale frumoase. Aici pentru operatie domnul doctor ne-a recomandat cel mai titrat anestezist: pe domnul Doctor Costache Ion Steriade: o "mana usoara", un profesionist adevarat. Ileana a avut o opertie de cezariana cu miomectomie forte reusita si nu a simtit durere.

Multumesc mult Doctorului Octavian Rotaru pentru ajutorul acordat mie, pentru clipa de fericire de mai jos si pentru toate ce vor urma alaturi de frumoasele mele fete.


1 comment: