Doriti sa primiti vesti de la noi?

Pastram legatura pe mail?

Saturday, June 15, 2013

Bucurie mare pentru bebelus - baita



Dragalasenia Soniei Rochel e de nedescris la baita. Vedem in filmuletele ei de mai jos, ca apa e prietena pentru urechiusele bebeilor.
Am inceput din prima saptamana sa facem baie Ilincai cu grija de a nu-i intra apa in urechi. Am descoperit primul filmulet de la 4-5 luni ale Ilincai si de atunci ii torn apa in cap cu numiluita si ii place mult. Mai nosol e pentru ea cand isi propune sa apuce un obiect din cadita si eu ii ingreunez drumul turnandu-i apa in cap. Nu se lasa intimidata si isi vede de drum.
Ne-am orientat
greu insa spre produse naturale. Initial am folosit marcile bune de pe piata romaneasca, dar care am descoperit ulterior cat de proaste sunt pentru copii mici. Acum folosim sapunuri naturale din plate si produse Bentley - produse ce le-am avut in casa din prima zi a copilului, dar le-am ignorat
Dupa baita folosim crema de galbenele dela Weleda pentru zona scutecului, ser fiziologic, ulei de susan si scutece Baby Love Natural de la DM drogeriemarkt.
De la Sonia Rochel lectie de cum sa faci baie la copil:









No comments:

Post a Comment